Alkonyszín tollvonások

Üdv mindenkinek! Kedves fiúk és lányok, barátok és család meg mindenki, aki arra vetemedik, hogy ezt az oldalt felkeresse vagy akit csak véletlen vetett ide a sors! Itt megtalálhatók az én kis bíborba borult elmém kivillanásai fiatalkori lázadozásban, érzelmekkel ill. tapasztalatokkal fűszerezve... Legyetek hát üdvözölve egyszerű soraim világában... Dús hajam büszkén lobog… Ahogy szívem ritmusra dobban… Letűnő rozsdás korok… Életet sötétséggel hoztam…

Friss topikok

  • P.Gáspár: Le a kalappal. Megint. Ismét. Állandósulóan. (2010.03.16. 00:36) ...Rómeó és Júlia...
  • P.Gáspár: Bármit mondasz, nem én kezdtem, Megütöttél hát visszaütöttem Miért képzeled, hogy vihogva léphetsz... (2009.11.22. 20:35) ...Psziho...
  • justbalazs: igen igen megtaláltam és le is szedtem:)! örülök h tetszik pedig ez most nagyon spontán jött és vl... (2009.10.21. 11:08) ...Valmont Vikomt tollából...
  • suKebóka: most is le kellene törölni... (2009.05.22. 17:28) ...Örök emlék...
  • suKebóka: egyszerűen csak gyönyörű... (2009.05.22. 17:23) ...Nem tehetek róla...

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

HTML

...Örök emlék...

2009.03.08. 17:53 | justbalazs | 1 komment

Érintésed hiánya a reneszánszát éli…

Szívem érted üvölt de emléked darabokra kell tépni…

Mert elmém még mindig valósnak véli…

Pedig ez a történet már rég nem nyári hanem téli…

Borongós időszakot idéz elém…

Oh mond miért nem lehetsz az enyém?

 

Szemem sarkából minden mozdulatod követem…

De helyetted már rég csak az ürességet ölelem…

Amit neked mutattam hiába valónak tűnik…

Gondolataim minden percben nevedet betűzik…

 

Csillogó két szép szemed ennyi amit látok…

Ha szemhéjammal lezárom a puszta valóságot…

Mosolyod emléke egyszerre örömöm és bánatom…

Öröm mivel megtörtént és bánat mivel többé nem láthatom…

 

Nyugtalan az éjjelem…nyugtalan a nappalom…

Racionalitással érvelek…de akár abba is hagyhatom…

Nincs értelme neki hiszem magam meggyőzni nem bírom…

Ezért születnek a sorok ahogy érzéseim magamból kiírom…

 

Mikor utoljára láttalak… másnap az angyalok sírtak…

Az érzéseinkkel küszködni már ők sem bírtak…

Belém hatol a fájdalom hogy tudom én is kellenék…

De már mindent elmondtam még mi mást tehetnék…

 

Csak némán néztél rám miközben könnyeid letöröltem…

Arcodat simítva csak egy gondolat lebegett fölöttem…

Mosolyod csillant és megéreztem rajtad…

Hogy a csók utáni vágyad kinyíló virágként sarjad…

 

Minden porcikád azt súgta hogy búcsúzni utálnál…

Utoljára hozzám szólni és az ahogy ott álltál…

Elárulta nekem mennyire közel vagyok hozzá…

Hogy érintsem az ajkad és ne válljak komorrá…

 

Ajkad ajkamra égett és elvesztünk egymásban…

Tudod ez volt az a dolog amit első perctől vágytam…

Annyira átérzem hogy mennyire más lenne az egész…

Ha szívemre hagyatkoznék és nem uralkodna rajtam az ész…

 

Utánad futnék és elrejtenélek a világ elől…

Beszélnék hozzád mert a szótlanságom megöl…

Szoríts még magadhoz ne érezzem árvának…

Az érzést amit feléd már akkor is tápláltam…

 

Érintésed hiánya a reneszánszát éli…

Szívem érted üvölt de emléked darabokra kell tépni…

Mert elmém még mindig valósnak véli…

Pedig ez a történet már rég nem nyári hanem téli…

Borongós időszakot idéz elém…

Oh mond miért nem lehetsz az enyém?

 

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://justbalazs.blog.hu/api/trackback/id/tr84989618

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Csengery Kristóf - MÉG AZ SEM, AKI SZÓL 2011.02.11. 10:12:10

Egyáltalán nem kellene beszélni,legjobb volna némán járni-kelni egy életen át. Milyen hatalmas erőtsűrítene össze bennünk a szótlanságfalához csapódó gondolathullámoktorlódása, mely csak a halál sóhajában simulna el! De ha már nem lehethallgatni, ha be...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

suKebóka 2009.05.22. 17:28:39

most is le kellene törölni...
süti beállítások módosítása