Alkonyszín tollvonások

Üdv mindenkinek! Kedves fiúk és lányok, barátok és család meg mindenki, aki arra vetemedik, hogy ezt az oldalt felkeresse vagy akit csak véletlen vetett ide a sors! Itt megtalálhatók az én kis bíborba borult elmém kivillanásai fiatalkori lázadozásban, érzelmekkel ill. tapasztalatokkal fűszerezve... Legyetek hát üdvözölve egyszerű soraim világában... Dús hajam büszkén lobog… Ahogy szívem ritmusra dobban… Letűnő rozsdás korok… Életet sötétséggel hoztam…

Friss topikok

  • P.Gáspár: Le a kalappal. Megint. Ismét. Állandósulóan. (2010.03.16. 00:36) ...Rómeó és Júlia...
  • P.Gáspár: Bármit mondasz, nem én kezdtem, Megütöttél hát visszaütöttem Miért képzeled, hogy vihogva léphetsz... (2009.11.22. 20:35) ...Psziho...
  • justbalazs: igen igen megtaláltam és le is szedtem:)! örülök h tetszik pedig ez most nagyon spontán jött és vl... (2009.10.21. 11:08) ...Valmont Vikomt tollából...
  • suKebóka: most is le kellene törölni... (2009.05.22. 17:28) ...Örök emlék...
  • suKebóka: egyszerűen csak gyönyörű... (2009.05.22. 17:23) ...Nem tehetek róla...

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

HTML

...Lelki békém titka...

2008.05.22. 09:12 | justbalazs | Szólj hozzá!

Békét rejt a szívem s nem a vérre szomjas…

Te is lehetnél az aki a szememből olvas…

És nem kéne közönnyel hozzám fordulnod…

Szerinted van értelme ellenem harcolnod?

 

Az egy dolog hogy te úgy érzed nálam is jobb vagy…

Magad festett képben ecseted tökéletes nyomot hagy…

Tudod sokan jobbak nálam de te sajnos nem…

De ők is mellettem vannak s nem ellenem…

 

Elolvastál egyszer és azt mondod hogy ennyi…

A tested egy órára mit is mondtál mennyi?

Én soha nem azt mondtam hogy én vagyok a király…

De azért tudod minden embernek a tisztelet kijár…

 

Szóval téged is tisztellek tőlem nem kell félned…

Szavaid miatt nem kell rettegve élned…

Csak rád fér már egy kicsi helyre pofozás…

Ne pózolj kérlek ez nem címlap fotózás…

 

Tudod én írok is meg nem is…

Olyan ez mint egy régi mese…

Megjegyezhetnek vagy elfeledhetnek is…

Engem nem fogsz meghatni te se…

 

Mert én frísztáljba írok s nem görcsölök rajta…

Hogy ez a rím most melyikhez és hogy milyen fajta…

Attól nem kell félned soha hogy én majd oda ütök…

Inkább ezzel a versemmel homlokodra skarlát betűt sütök…

 

Én nem a világot készülök megváltani…

És nem is másoknak próbálok meg ártani…

Saját érzéseimet egy kis tapasztalattal…

Adom tovább büszkén ezekkel a szavakkal…

 

Tudod lelki békém titka csakis ebben rejlik…

Nem érdekel az sem ha soraim megfejtik…

Mert nincs ezen mit fejteni a sorok csak úgy jönnek…

Ha ellenem jössz majd ők biztosan fellöknek…

 

Én nyugodt szívvel élek mert tudom jól tettem…

Amikor ezt pár sort a papíromra fektettem…

És ha van még valami amit elém tárnál…

Válaszolok én is gyorsabban a vártnál…

A bejegyzés trackback címe:

https://justbalazs.blog.hu/api/trackback/id/tr46481798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása