Alkonyszín tollvonások

Üdv mindenkinek! Kedves fiúk és lányok, barátok és család meg mindenki, aki arra vetemedik, hogy ezt az oldalt felkeresse vagy akit csak véletlen vetett ide a sors! Itt megtalálhatók az én kis bíborba borult elmém kivillanásai fiatalkori lázadozásban, érzelmekkel ill. tapasztalatokkal fűszerezve... Legyetek hát üdvözölve egyszerű soraim világában... Dús hajam büszkén lobog… Ahogy szívem ritmusra dobban… Letűnő rozsdás korok… Életet sötétséggel hoztam…

Friss topikok

  • P.Gáspár: Le a kalappal. Megint. Ismét. Állandósulóan. (2010.03.16. 00:36) ...Rómeó és Júlia...
  • P.Gáspár: Bármit mondasz, nem én kezdtem, Megütöttél hát visszaütöttem Miért képzeled, hogy vihogva léphetsz... (2009.11.22. 20:35) ...Psziho...
  • justbalazs: igen igen megtaláltam és le is szedtem:)! örülök h tetszik pedig ez most nagyon spontán jött és vl... (2009.10.21. 11:08) ...Valmont Vikomt tollából...
  • suKebóka: most is le kellene törölni... (2009.05.22. 17:28) ...Örök emlék...
  • suKebóka: egyszerűen csak gyönyörű... (2009.05.22. 17:23) ...Nem tehetek róla...

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

HTML

...Alföldi Alkonyom...

2010.03.21. 20:28 | justbalazs | Szólj hozzá!

Ne félj éjszaka

A hűségem kitart…

De gondoltad volna

Hogy én hozom a vihart?

Hogy én hozom a szelet

Hogy én hozom az esőt…

Bár már én sem tudom

Mióta keresem őt…

Mióta gondolkozom azon

Hogy lehet

Másnak érték nélküli vagyon…

Mégis nyugodt szívvel hagyom…

Hogy meglásd mit jelent nekem

Alföldi Alkonyom…

Amikor velem szemben „A Lenyugvó”

És én nyugodtan alkotom…

És hogy másokra is a bajt hozom?!

Ez csak egy kitalált történet…

Mert ezen a tájon velem

Semmi rossz nem történhet…

Itt mindenki barátom

Ameddig a szem ellát…

És hogy a világomat jobbá tegyem

Nem kötelező csak elvárt…

S most vége…elszállt…ennyi…

Nem jön több szó ajkamra…

Talán jobb lenne ha engem is

Megint az esthajnal altatna…

Talán jobb lenne ha többé

Nem sürgetne senki sem…

És azt hiszem mára csak

Maradjunk ennyiben…

 

/2010-03-21/

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://justbalazs.blog.hu/api/trackback/id/tr751857584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása