Alkonyszín tollvonások

Üdv mindenkinek! Kedves fiúk és lányok, barátok és család meg mindenki, aki arra vetemedik, hogy ezt az oldalt felkeresse vagy akit csak véletlen vetett ide a sors! Itt megtalálhatók az én kis bíborba borult elmém kivillanásai fiatalkori lázadozásban, érzelmekkel ill. tapasztalatokkal fűszerezve... Legyetek hát üdvözölve egyszerű soraim világában... Dús hajam büszkén lobog… Ahogy szívem ritmusra dobban… Letűnő rozsdás korok… Életet sötétséggel hoztam…

Friss topikok

  • P.Gáspár: Le a kalappal. Megint. Ismét. Állandósulóan. (2010.03.16. 00:36) ...Rómeó és Júlia...
  • P.Gáspár: Bármit mondasz, nem én kezdtem, Megütöttél hát visszaütöttem Miért képzeled, hogy vihogva léphetsz... (2009.11.22. 20:35) ...Psziho...
  • justbalazs: igen igen megtaláltam és le is szedtem:)! örülök h tetszik pedig ez most nagyon spontán jött és vl... (2009.10.21. 11:08) ...Valmont Vikomt tollából...
  • suKebóka: most is le kellene törölni... (2009.05.22. 17:28) ...Örök emlék...
  • suKebóka: egyszerűen csak gyönyörű... (2009.05.22. 17:23) ...Nem tehetek róla...

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

HTML

...Áldott...

2011.11.15. 16:11 | justbalazs | Szólj hozzá!

Ez nem az az idill amit megszokhattak a szemek…

Mert a fagy áldozatokat szed de a kabátom meleg…

A tél a pofádba nevet…én meg magamban röhögök…

Mert nem a megfázás miatt van h néhanapján köhögök…

Aki megérdemli annak simán előre köszönök…

Mert a tiszteletet nem felejtettem el leróni…

D a békét felejtsd el…a háborút próbáld megóvni…

A csillagokat lehozni…én már régen se próbáltam…

Inkább a felhők tetején ülve a lábam a fejek fölött lóbáltam…

Mindig jobb szót vártam…mint ami a torkomat kaparta…

A fa tetején keresik a kincseket d én szétnéztem lent az avarban…

Csak akkor jöttem zavarba…ha a családom rakott alám…

D örökké szeretni foglak benneteket: apám és anyám…

Én vagyok az örök telek nyarán a tavasz aki az őszre vár…

Aki csak a napsütésért él a hóesés rossz emlék ma már…

Graffiti Déva várának falán…és néha üvöltök mint akit befalaztak…

D ez is csak azért van mert a múlt tüskéi  akaratom ellenére bennem maradtak…

Elmondtam már párszor…nyugodtan tartsatok hanyagnak…

Kitűztem a zászlót…előre bátrak…el csak a gyávák szaladnak…

Az én kutyáim ritkán harapnak…d akkor majd foghatod a torkodat…

Ha túl feszíted a húrokat te veréb aki a hátam mögött oltogat…

Vágod mi a legrosszabb abban hogy ha átlépsz egy határt…

Hogy csak későn veszed észre mit tettél…és itt elég nagy az ár…

Megettem már jó pár tanárt…a diploma mégse ér semmit a kezemben…

A tudás nem ad magyarázatot arra hogy miért mennek el azok akiket szerettem…

Az arcom párszor a tenyerembe temettem…d nem leszek többé vádlott…

Egy ideje megfogadtam már csak felfelé nézek…így lettem én is ÁLDOTT…

A bejegyzés trackback címe:

https://justbalazs.blog.hu/api/trackback/id/tr543385107

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása