Alkonyszín tollvonások

Üdv mindenkinek! Kedves fiúk és lányok, barátok és család meg mindenki, aki arra vetemedik, hogy ezt az oldalt felkeresse vagy akit csak véletlen vetett ide a sors! Itt megtalálhatók az én kis bíborba borult elmém kivillanásai fiatalkori lázadozásban, érzelmekkel ill. tapasztalatokkal fűszerezve... Legyetek hát üdvözölve egyszerű soraim világában... Dús hajam büszkén lobog… Ahogy szívem ritmusra dobban… Letűnő rozsdás korok… Életet sötétséggel hoztam…

Friss topikok

  • P.Gáspár: Le a kalappal. Megint. Ismét. Állandósulóan. (2010.03.16. 00:36) ...Rómeó és Júlia...
  • P.Gáspár: Bármit mondasz, nem én kezdtem, Megütöttél hát visszaütöttem Miért képzeled, hogy vihogva léphetsz... (2009.11.22. 20:35) ...Psziho...
  • justbalazs: igen igen megtaláltam és le is szedtem:)! örülök h tetszik pedig ez most nagyon spontán jött és vl... (2009.10.21. 11:08) ...Valmont Vikomt tollából...
  • suKebóka: most is le kellene törölni... (2009.05.22. 17:28) ...Örök emlék...
  • suKebóka: egyszerűen csak gyönyörű... (2009.05.22. 17:23) ...Nem tehetek róla...

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

HTML

...Égbolt és ég veled...

2010.04.28. 22:57 | justbalazs | Szólj hozzá!

Bíbor és Bizalom

Tiltott a tilalom…

Tiltott a Pirkadat

Alkony légy önmagad…

 

Bíbor és Bizalom

Így volt hát kiadom…

Így volt a Pirkadat

Alkony légy önmagad…

 

Ármány és Cselszövés

Vár rám a fejlődés…

Vár rám még valami

Kár lenne tagadni…

 

Ármány és Cselszövés

Rád vár a fejlövés…

Rád vár még valami

Kár lenne tagadni…

 

Király és királynő

Imám vért kíván sőt…

Imám bosszúra éhes

Csak ne lennél oly édes…

 

Király és királynő

Kit vársz még ki ránk lő?

Kit vársz aki bosszúra éhes?

Csak ne lennél oly édes…

 

Menny és mennyezet

Menj amíg el nem temet…

Menj amíg elmehetsz

A végén úgyis felnevetsz…

 

Menny és mennyezet

Tedd el a fegyvered…

Tedd el és elmehetsz

A végén úgyis felnevetsz…

 

Égbolt és ég veled

Rég volt nem érheted…

Rég volt csak én tudom

Még mindig tévúton…

 

Égbolt és ég veled

Béklyó a szép szemed…

Béklyó csak én tudom

Még mindig tévúton…

 

/2010-14-17/

 

A bejegyzés trackback címe:

https://justbalazs.blog.hu/api/trackback/id/tr641960720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása