Alkonyszín tollvonások

Üdv mindenkinek! Kedves fiúk és lányok, barátok és család meg mindenki, aki arra vetemedik, hogy ezt az oldalt felkeresse vagy akit csak véletlen vetett ide a sors! Itt megtalálhatók az én kis bíborba borult elmém kivillanásai fiatalkori lázadozásban, érzelmekkel ill. tapasztalatokkal fűszerezve... Legyetek hát üdvözölve egyszerű soraim világában... Dús hajam büszkén lobog… Ahogy szívem ritmusra dobban… Letűnő rozsdás korok… Életet sötétséggel hoztam…

Friss topikok

  • P.Gáspár: Le a kalappal. Megint. Ismét. Állandósulóan. (2010.03.16. 00:36) ...Rómeó és Júlia...
  • P.Gáspár: Bármit mondasz, nem én kezdtem, Megütöttél hát visszaütöttem Miért képzeled, hogy vihogva léphetsz... (2009.11.22. 20:35) ...Psziho...
  • justbalazs: igen igen megtaláltam és le is szedtem:)! örülök h tetszik pedig ez most nagyon spontán jött és vl... (2009.10.21. 11:08) ...Valmont Vikomt tollából...
  • suKebóka: most is le kellene törölni... (2009.05.22. 17:28) ...Örök emlék...
  • suKebóka: egyszerűen csak gyönyörű... (2009.05.22. 17:23) ...Nem tehetek róla...

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

HTML

...Most én kérdezek...

2008.04.08. 06:44 | justbalazs | Szólj hozzá!

Nézz magadra ember mit tettél most?

A pénzhajhász világ gyorsan elmos…

Azt hiszed így is jó lesz a világ?

Sajnos nem ez az egyetlen hibád…

 

Keress és kutass minden szív mélyén…

Kifogás nem lesz az életed végén…

Az Úr előtt állva te is egy leszel…

Talán Isten hozott de az Ördög visz el…

 

Ha úgy érzed nem ez az életed…

És begyógyítanád a hegeket…

Állj meg az utcán és merengj el velem…

Saját életemet mennyire kedvelem…

 

Tudd meg hogy szeretem akkor is ha fanyar…

Tudom minden út végén ott van egy kanyar…

És lehet hogy nem jutok el soha az égig…

Én ilyen maradtam 18 évig…

 

Járod az utcákat pont úgy ahogy én…

Úgy érzed magad mint egy ezer éves vén…

Pedig fiatal a tested a lelkedről nem is szólva…

Csak a hazugság ellen nem lettél beoltva…

 

Ha más nem segít hát itt leszek én…

Bíborszín szememből csillog a fény…

Tudom neked ez semmit se jelent…

Én így tudom a múlt helyett nézni a jelent…

 

És majd akkor jössz rá hogy elég sokan vagyunk…

Akik a világra szép értékeket hagyunk…

Állj be a sorba egy próbát megér…

Rájössz az élet mindennel felér…

Címkék: most kérdés

A bejegyzés trackback címe:

https://justbalazs.blog.hu/api/trackback/id/tr34416297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása