Alkonyszín tollvonások

Üdv mindenkinek! Kedves fiúk és lányok, barátok és család meg mindenki, aki arra vetemedik, hogy ezt az oldalt felkeresse vagy akit csak véletlen vetett ide a sors! Itt megtalálhatók az én kis bíborba borult elmém kivillanásai fiatalkori lázadozásban, érzelmekkel ill. tapasztalatokkal fűszerezve... Legyetek hát üdvözölve egyszerű soraim világában... Dús hajam büszkén lobog… Ahogy szívem ritmusra dobban… Letűnő rozsdás korok… Életet sötétséggel hoztam…

Friss topikok

  • P.Gáspár: Le a kalappal. Megint. Ismét. Állandósulóan. (2010.03.16. 00:36) ...Rómeó és Júlia...
  • P.Gáspár: Bármit mondasz, nem én kezdtem, Megütöttél hát visszaütöttem Miért képzeled, hogy vihogva léphetsz... (2009.11.22. 20:35) ...Psziho...
  • justbalazs: igen igen megtaláltam és le is szedtem:)! örülök h tetszik pedig ez most nagyon spontán jött és vl... (2009.10.21. 11:08) ...Valmont Vikomt tollából...
  • suKebóka: most is le kellene törölni... (2009.05.22. 17:28) ...Örök emlék...
  • suKebóka: egyszerűen csak gyönyörű... (2009.05.22. 17:23) ...Nem tehetek róla...

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

HTML

...Múlt-Jelen-Jövő...

2008.04.08. 06:33 | justbalazs | Szólj hozzá!

Izzó jellé változtál…

Amióta távoztál…

Lehet hogy még nem tudod…

De elviselni nem bírod…

Ha minden cérna szakad…

És sebeimből vér fakad…

Bíbor fényem benned marad…

Így képzeld el mindig magad…

 

Újjá rajzolni mi szép volt képtelen a tudat…

Nekem már az ösztönöm mutathat csak utat…

Áttörhetetlen az akadály…

Hisz az elmúlásra nincs szabály…

Megjósolták réges-rég…

Minden emlék izzón ég…

 

Folytatni mit elkezdtél…

Félteni mit terveztél…

Minden reggel ébredni…

Minden nappal végezni…

Mosolyogni és adni a szépet…

Tiszta hanggal festeni a képet…

Pedig nem én vagyok tudod jól…

Ki másnak bőrében bujdokol…

De nem tehetek semmi mást…

Egymagam dalolok hogy lásd…

Itt vagyok még mélyen lent…

Talán figyelnek még odafent…

S tudom az idő elhalad…

Emlékem örökre megmarad…

Címkék: emlékek múlt jelen jövő

A bejegyzés trackback címe:

https://justbalazs.blog.hu/api/trackback/id/tr91416289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása