Alkonyszín tollvonások

Üdv mindenkinek! Kedves fiúk és lányok, barátok és család meg mindenki, aki arra vetemedik, hogy ezt az oldalt felkeresse vagy akit csak véletlen vetett ide a sors! Itt megtalálhatók az én kis bíborba borult elmém kivillanásai fiatalkori lázadozásban, érzelmekkel ill. tapasztalatokkal fűszerezve... Legyetek hát üdvözölve egyszerű soraim világában... Dús hajam büszkén lobog… Ahogy szívem ritmusra dobban… Letűnő rozsdás korok… Életet sötétséggel hoztam…

Friss topikok

  • P.Gáspár: Le a kalappal. Megint. Ismét. Állandósulóan. (2010.03.16. 00:36) ...Rómeó és Júlia...
  • P.Gáspár: Bármit mondasz, nem én kezdtem, Megütöttél hát visszaütöttem Miért képzeled, hogy vihogva léphetsz... (2009.11.22. 20:35) ...Psziho...
  • justbalazs: igen igen megtaláltam és le is szedtem:)! örülök h tetszik pedig ez most nagyon spontán jött és vl... (2009.10.21. 11:08) ...Valmont Vikomt tollából...
  • suKebóka: most is le kellene törölni... (2009.05.22. 17:28) ...Örök emlék...
  • suKebóka: egyszerűen csak gyönyörű... (2009.05.22. 17:23) ...Nem tehetek róla...

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

HTML

...Találj benne értelmet...

2009.06.07. 20:54 | justbalazs | Szólj hozzá!

Zavarodott gondolat

Egy döntés hátán

Ismétlődő szavakat

Suttogok árván

Keresem őt mindenhol

S lehet én élek oly kábán

Hogy nem vettem észre

Ki az aki várt rám

Mert lehet akár

Megigéző jel a hátán

Vagy loboghat szőkén

Bennem a külsőséget látván

(nevetés)

Hozhatjátok a fejeket

Az ezüst tálcán…

(remegés)

Nézz rám már

Felnőttem és mégsem

Soraimnak súlyát

Mostanság nem érzem

Látni akarom az örömöt

És kacagni a bosszút

És járni akarom az utamat

S nem a rövidet, a hosszút

Nem kell nekem koszorú

Nem kell a gyors győzelem

Mert csak az enyém az a vér

Amit hordoz ütőerem

Tiszta minden cseppje és

Ne kívánd hogy megosszam

Magamból e világra

Csakis egy darabot hoztam

Mind tudjuk mi az igazság

Csak kimondani nehéz

De ezt érezni is kell

Mert kimondani is kevés

Ezért ide hozzátok elém

Az összest látni akarom

A fejeket trófeaként

Hagy csorogjon vér a falakon

És ha már elfogy minden ellenség

És csak az marad aki barát

Ne felejtsétek el

Az igazak minden egyes szavát

Akikhez e korban mi

Soha fel nem érünk

És tudjuk csak hazugság

Az amit igazságnak vélünk

 

2009-06-05

 

A bejegyzés trackback címe:

https://justbalazs.blog.hu/api/trackback/id/tr651170031

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása