Alkonyszín tollvonások

Üdv mindenkinek! Kedves fiúk és lányok, barátok és család meg mindenki, aki arra vetemedik, hogy ezt az oldalt felkeresse vagy akit csak véletlen vetett ide a sors! Itt megtalálhatók az én kis bíborba borult elmém kivillanásai fiatalkori lázadozásban, érzelmekkel ill. tapasztalatokkal fűszerezve... Legyetek hát üdvözölve egyszerű soraim világában... Dús hajam büszkén lobog… Ahogy szívem ritmusra dobban… Letűnő rozsdás korok… Életet sötétséggel hoztam…

Friss topikok

  • P.Gáspár: Le a kalappal. Megint. Ismét. Állandósulóan. (2010.03.16. 00:36) ...Rómeó és Júlia...
  • P.Gáspár: Bármit mondasz, nem én kezdtem, Megütöttél hát visszaütöttem Miért képzeled, hogy vihogva léphetsz... (2009.11.22. 20:35) ...Psziho...
  • justbalazs: igen igen megtaláltam és le is szedtem:)! örülök h tetszik pedig ez most nagyon spontán jött és vl... (2009.10.21. 11:08) ...Valmont Vikomt tollából...
  • suKebóka: most is le kellene törölni... (2009.05.22. 17:28) ...Örök emlék...
  • suKebóka: egyszerűen csak gyönyörű... (2009.05.22. 17:23) ...Nem tehetek róla...

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

HTML

...Bús szívvel tekintek előre...

2009.05.25. 12:33 | justbalazs | Szólj hozzá!

Újabb játszma újabb vereség

Újabban nem érzem

De újra fűt a nyereség

Mert újbóli indulat újbóli érzelem

Nem kell félni tőlem

Ez csak a két kezem

Amiben szívem nézd

Még éppen hogy dobog

Mint zilált hajam a szélben

Pont ugyan úgy lobog

A tűz a szememben

Nem parázs többé már

Lángol a vérem s

Hiába is talál rám

A őserőnek vélt elem

Már nem őrzi két kezem

Mert újabban én vagyok

Ki csöppet sem féktelen

Az újtól megnyugszok

Az új lesz majd a kérelem

Arra hogy a régi kell

De mégis újjal vétkezzem

 

Elfojtottan elfogadtam

Hogy megfojt az értelem

Hogy szívemnek nincs szava

S hagyjam hogy elvérezzen

Elkárhozott gondolat

Bosszút állni magamon

Hiszen magamnak festettem

Minden képet itt a falakon

És én hibáztam mindig

Ha a képem torzzá vált

Ártatlan gondolatként

Az is egyből hozzád szállt

 

Kamasz mosoly kíséretében

Lefegyverzően kacsintok

Ősrégi már sötétségem

Akit megbocsátásra tanítok

Mert megpillantott pillanat

Amint magamat megpillantom

Hogy elbukott hősként is

A mosolyomat villantom

Pedig haragra kéne gerjednem

De most mégse tudok

Hogy utáljam azt a tényt

Hogy magam miatt elbukok

Kedvezőtlen kedvtelés

Szívemben tőrt forgatni

Jól megszokott a szenvedés

Bár el kéne már oszlatni

Ezért új útra új hévvel

Új kaland után indulok

Szememben 20 évvel

Újabb húsz után kutatok

S reménykedve várom

Az újat akiben bízhatom

Az újdonság az egyetlen

Ami szívemnek izgalom

 

2009-05-23

 

A bejegyzés trackback címe:

https://justbalazs.blog.hu/api/trackback/id/tr411142477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása