Alkonyszín tollvonások

Üdv mindenkinek! Kedves fiúk és lányok, barátok és család meg mindenki, aki arra vetemedik, hogy ezt az oldalt felkeresse vagy akit csak véletlen vetett ide a sors! Itt megtalálhatók az én kis bíborba borult elmém kivillanásai fiatalkori lázadozásban, érzelmekkel ill. tapasztalatokkal fűszerezve... Legyetek hát üdvözölve egyszerű soraim világában... Dús hajam büszkén lobog… Ahogy szívem ritmusra dobban… Letűnő rozsdás korok… Életet sötétséggel hoztam…

Friss topikok

  • P.Gáspár: Le a kalappal. Megint. Ismét. Állandósulóan. (2010.03.16. 00:36) ...Rómeó és Júlia...
  • P.Gáspár: Bármit mondasz, nem én kezdtem, Megütöttél hát visszaütöttem Miért képzeled, hogy vihogva léphetsz... (2009.11.22. 20:35) ...Psziho...
  • justbalazs: igen igen megtaláltam és le is szedtem:)! örülök h tetszik pedig ez most nagyon spontán jött és vl... (2009.10.21. 11:08) ...Valmont Vikomt tollából...
  • suKebóka: most is le kellene törölni... (2009.05.22. 17:28) ...Örök emlék...
  • suKebóka: egyszerűen csak gyönyörű... (2009.05.22. 17:23) ...Nem tehetek róla...

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

HTML

...Hiába2...

2009.03.22. 19:49 | justbalazs | Szólj hozzá!

Hiába tárom ki mindig a két kezem…

Meleg a nappalom de hideg az éjjelem…

Elfogyott a tinta akár abba is hagyhatom…

De helyette inkább a papírom szaggatom…

nem tetszik ez sem már hiába örültem…

a magány énekébe majd bele őrültem…

aztán csend honolt szívemen onnan jövő érzések…

mindig előjönnek azok a meg nem válaszolt kérdések…

rájöttem körforgás az egész létem…

de most is megfogadom a hibát még egyszer meg nem vétem…

a játék az jó lenne csak túl nagy a tétem…

elnézést megint ha vesztenék szépen…

vagy csúnyán az mindegy de máris vesztésre állok…

kívül állóként nézem ahogy a boldog párok…

értenek egyet és vesznek össze azon…

hogy most együtt lenni vajon hátrány vagy haszon?

Esküszöm nem értem mire jó ez az egész…

A városi mocsok majd úgy is felemészt…

Lehetsz te akármennyire is tiszta…

A homály majd te véred is felissza…

Bár újabb ébredés szeli ketté az álmaim…

Este megint alszok és élem majd vágyaim…

Mikor folyóként áradt a lányka könnye…

Tanulni szeretne de én vagyok a könyve…

Szegényes lapokkal nem csábítom az újra…

Ezért kerülök fel megint csak a polcra…

Tettem amit tettem lehet neked csak szánalom…

De ami itt bent vezérelt az nem csak a fájdalom…

Mert a boldogság madara üldögélt a vállamon…

Bár foglyul ejteni nem sikerült…ezt is vállalom…

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://justbalazs.blog.hu/api/trackback/id/tr641018673

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása